Nutizie - Senza paura di l'ambiente difficiule, un sistema di putenza AGG tutale di 3,5 MW per un situ petroliferu
bannera

Senza paura di l'ambiente difficiule, un sistema di putenza AGG tutale di 3,5 MW per un situ petroliferu

AGG hà furnitu un totale di 3,5 MW di sistema di generazione d'energia per un situ petroliferu. Cumpostu da 14 generatori persunalizati è integrati in 4 container, questu sistema di alimentazione hè utilizatu in un ambiente estremamente fretu è rigidu.

https://www.aggpower.com/

Stu sistema di putenza hè statu cuncipitu è ​​persunalizatu secondu i bisogni di u cliente è l'ambiente di u situ. Per assicurà a bona cundizione di u sistema di putenza in ambienti severi, i cuncettori di suluzioni prufessiunali di AGG anu cuncipitu apposta u sistema di raffreddamentu adattatu per -35 ℃ / 50 ℃, ciò chì face chì l'unità abbia una eccellente resistenza à e basse temperature.

 

U sistema di alimentazione presenta una struttura di container chì migliora a robustezza è a resistenza à l'intemperie, riducendu significativamente i cicli/costi di trasportu è d'installazione è furnendu una manutenzione faciule. I generatori containerizzati AGG, durevuli è robusti, sò ideali per i pruduttori d'energia indipendenti (IPP), l'industria mineraria, u petroliu è u gasu, o qualsiasi prughjettu cù ambienti difficili è cumplessi.

Per risponde à i requisiti di u cliente in quantu à u spaziu di travagliu di l'operatore è i requisiti di funziunamentu sincronizatu flessibile, i membri di a squadra AGG anu ancu visitatu u situ innumerevoli volte per a ricerca è a messa in serviziu, è infine anu furnitu à u cliente una suluzione energetica soddisfacente.

 

A robustezza è l'affidabilità di i generatori AGG anu purtatu parechje cumpagnie petrolifere à sceglieci per assicurà u bon funziunamentu di i so equipaghji è di u so travagliu in u situ petroliferu. Quandu stu prughjettu hà necessitatu un totale di 3,5 MW di putenza affidabile, AGG hè stata a megliu scelta. Grazie per a fiducia chì i nostri clienti anu messu in AGG!


Data di publicazione: 30 di ghjennaghju di u 2023

Lasciate u vostru missaghju