Nutizie - Misure d'isolamentu necessarie per un gruppu generatore diesel in temperature estremamente basse
bannera

Misure d'isolamentu necessarie per un generatore diesel in temperature estremamente basse

L'ambienti à temperature estreme, cum'è temperature estremamente alte, basse temperature, ambienti secchi o cù alta umidità, averanu qualchì impattu negativu nantu à u funziunamentu di i gruppi elettrogeni diesel.

 

Cunsiderendu l'inguernu chì s'avvicina, AGG piglierà cum'è esempiu sta volta un ambiente à temperature estreme basse per parlà di l'impattu negativu chì e temperature estreme basse ponu causà à u gruppu generatore diesel, è e misure d'insulazione currispondenti.

 

Possibili Impatti Negativi di a Temperatura Estremamente Bassa nantu à i Gruppi Elettrogeni Diesel

 

Partenze à fretu:I motori diesel sò difficiuli d'avvià à temperature estremamente fredde. E basse temperature addensanu u carburante, rendendulu più difficiule d'accendere. Questu si traduce in tempi d'avviamentu più longhi, usura eccessiva di u mutore è un aumentu di u cunsumu di carburante.

Putenza ridotta in uscita:E temperature fredde ponu causà una riduzione di a pruduzzione di u generatore. Siccomu l'aria fredda hè più densa, menu ossigenu hè dispunibule per a combustione. Di cunsiguenza, u mutore pò pruduce menu putenza è funziunà menu efficientemente.

Gelificazione di carburante:U carburante diesel tende à gelificà à temperature assai basse. Quandu u carburante s'addensisce, pò intasà i filtri di carburante, risultendu in un livellu bassu di carburante è in l'arrestu di u mutore. E miscele speciali di carburante diesel invernale o l'additivi per carburante ponu aiutà à prevene a gelificazione di u carburante.

Prestazioni di a batteria:E basse temperature ponu influenzà e reazzioni chimiche chì si verificanu in a batteria, risultendu in una calata di a tensione di uscita è una riduzione di a capacità. Questu pò rende difficiule l'avviamentu di u mutore o u mantenimentu di u generatore in funzione.

Misure d'isolamentu necessarie per un gruppu generatore diesel in temperature estremamente basse (1)

Prublemi di lubrificazione:U fretu estremu pò influenzà a viscosità di l'oliu di u mutore, addensendulu è rendendulu menu efficace à lubrificà e parti mobili di u mutore. Una lubrificazione inadeguata pò aumentà l'attritu, l'usura è i danni potenziali à i cumpunenti di u mutore.

 

Misure d'isolamentu per un gruppu generatore diesel in temperature estremamente basse

 

Per assicurà chì i gruppi elettrogeni diesel funzionanu currettamente à temperature estremamente basse, devenu esse cunsiderate parechje misure d'insulazione necessarie.

 

Lubrificanti per u fretu:Aduprate lubrificanti à bassa viscosità specificamente cuncipiti per e cundizioni climatiche frette. Assicuranu un funziunamentu lisciu di u mutore è impediscenu i danni causati da l'avviamenti à fretu.

Riscaldatori à blocchi:Installate riscaldatori di bloccu per mantene l'oliu di u mutore è u refrigerante à una temperatura adatta prima di avvià u gruppu elettrogenu. Questu aiuta à prevene l'avviamenti à fretu è riduce l'usura di u mutore.

 

Isolamentu è riscaldamentu di a batteria:Per evità a degradazione di e prestazioni di a batteria, sò aduprati compartimenti di batteria isolati è sò previsti elementi riscaldanti per mantene una temperatura ottimale di a batteria.

Riscaldatori di refrigerante:I riscaldatori di u refrigerante sò installati in u sistema di raffreddamentu di u gruppu elettrogenu per impedisce chì u refrigerante si congeli durante i tempi di inattività prolungati è per assicurà una circulazione adatta di u refrigerante quandu u mutore hè avviatu.

Additivu di carburante per u fretu:L'additivi per u carburante per u clima fretu sò aghjunti à u carburante diesel. Quessi additivi migliuranu e prestazioni di u mutore abbassendu u puntu di congelazione di u carburante, aumentendu a combustione è impedendu u congelamentu di a linea di carburante.

Misure d'isolamentu necessarie per un gruppu generatore diesel in temperature estremamente basse (1)

Isolamentu di u mutore:Isulate u mutore cù una manta d'isolamentu termicu per minimizà a perdita di calore è mantene una temperatura di funziunamentu stabile.

Preriscaldatori di presa d'aria:Installate preriscaldatori d'aria per riscaldà l'aria prima ch'ella entre in u mutore. Questu impedisce a furmazione di ghiaccio è migliora l'efficienza di a combustione.

Sistema di scaricu insulatu:Isulate u sistema di scaricu per minimizà a perdita di calore è mantene alte temperature di i gas di scaricu. Questu minimizza u risicu di cundensazione è aiuta à prevene l'accumulazione di ghiaccio in u scaricu.

Mantenimentu regulare:I cuntrolli è l'ispezioni di mantenimentu regulari assicuranu chì tutte e misure d'isolamentu funzionanu currettamente è chì qualsiasi prublemi potenziali sò trattati in modu tempestivu.

Ventilazione adatta:Assicuratevi chì l'involucru di u gruppu elettrogenu sia ben ventilatu per impedisce l'accumulazione di umidità è a causa di condensazione è congelamentu.

 

Implementendu queste misure d'isolamentu necessarie, pudete assicurà prestazioni affidabili di u gruppu generatore è minimizà l'effetti di temperature estreme fredde nantu à i gruppi generatori diesel.

AGG Power è Supportu di Potenza Cumpletu

In qualità di multinaziunale specializata in a cuncepzione, a fabricazione è a distribuzione di sistemi di generazione d'energia è suluzioni energetiche avanzate, AGG hà furnitu più di 50.000 prudutti di generatori affidabili à clienti di più di 80 paesi è regioni.

 

In più di i prudutti di alta qualità, AGG assicura constantemente l'integrità di ogni prughjettu. Per i clienti chì sceglienu AGG cum'è u so fornitore d'energia, ponu sempre cuntà nantu à AGG per furnisce servizii prufessiunali è cumpleti da a cuncepzione di u prughjettu à l'implementazione, offrendu supportu tecnicu continuu è servizii di manutenzione per assicurà u funziunamentu continuu è senza intoppi di a suluzione energetica.

 

Amparate di più nantu à i gruppi elettrogeni diesel AGG quì:

https://www.aggpower.com/soluzione-persunalizzata/

Prughjetti di successu AGG:

https://www.aggpower.com/news_catalog/case-studies/


Data di publicazione: 18 d'ottobre di u 2023

Lasciate u vostru missaghju